duminică, 8 decembrie 2013

I'm back!

Nu, nu este urmatoarea replica a lui Terminator, raspunsul la "I'll be back!", ci este declaratia mea proprie si personala. Dupa o pauza de 1 an si jumatate am revenit pe propriul blog si sunt convinsa ca fanii mei (cei 5 la numar :) ) vor fi incantati. Revin cu un nou "eu", definit de un nou nume, o noua pereche de ochelari si un sac plin de noi vise. Nu stiu daca de vina pentru nevoia imperioasa de a scrie aici din nou este aroma de Craciun sau ultima carte citita (pe care o veti gasi descrisa in rubrica "de citit la cafea") dar uite ca m-am reapucat de treaba. Va astept cu drag sa comentati si sa disecati fiecare cuvintel daca va face placere, bineinteles in fata unei cafele cu iz de scortisoara, ca sa ne incadram in peisajul fulguit de afara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu