joi, 17 noiembrie 2011

Cugetari de bucurestean la un "pahar de vorba"

Bucurestenii sunt ingamfati si nesuferiti iar orasul este gri si urat. Si nu numai...asta ar fi varianta cenzurata dar am auzit altele si mai rele. Serios?! Eu sunt gata sa lupt pentru concetatenii mei si pentru orasul in care locuiesc. As minti sa spun ca nu m-as muta in alta parte. Parisul de exemplu ar fi un camin minunat. Dar din orasele din tara noastra, aleg Bucurestiul. Unii or sa spuna ca sunt fitoasa, dar....nu il aleg pentru magazine, pentru mall-uri si altele asemenea, desi nu sunt nici astea de lepadat, mai ales pentru suratele mele de gen feminin. Dar cine a vazut o dupa-amiaza de vara in Gradina Botanica, a inconjurat la pas lacul Herastrau, a fost macar o data la noaptea muzeelor, la un concert la opera, sau pur si simplu s-a plimbat la 8 dimineata intr-o duminica pe Calea Victoriei stie cate cadouri are de daruit acest oras obosit de atata lume cata il calca in fiecare zi in picioare. Oamenii?! Nu sunt tocmai specia mea preferata, dar cei din Bucuresti nu sunt nici mai rai nici mai buni decat cei din alte colturi mioritice. Insa sunt distractivi. Cand te uiti la ei cum alearga incruntati dimineata spre tramvai de parca se da ceva bun daca urca primii, cum rontaie seminte pe bulevard la orice ora din zi sau din noapte nu iti mai ramane decat ironia. Dar cand trebuie sa iau bilete la un spectacol de teatru si peste tot salile sunt pline parca imi mai creste inima la loc. Daca vreti si o poezie citadina incercati:http://genunearapi.blogspot.com/2011/10/orasul-s-dezgolit-in-fata-mea.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu