miercuri, 2 noiembrie 2011

Cafea cu sardine

Nu va speriati de gusturile mele culinare! Azi dimineata, dupa ce m-am desfatat cu a mea cafeluta de dimineata am plecat la tramvaiul 41 pentru a viziona niste "sardine" - cunoscatorii acestui traseu stiu despre ce vorbesc, iar pentru ceilalti voi explica de indata. Cine nu a mers niciodata cu 41 a pierdut o experienta unica. Cel mai rapid, cel mai galben si unul dintre cele mai aglomerate tramvaie din Bucuresti are secrete nebanuite. Pe langa imaginea mirifica de sardine inghesuite si turtite bine pe care o ofera calatorilor, este si o ocazie de shopping : servetele- 3 bucati la zece mii, umbrele, evantaie, brichete, sosete si ultima inventie produse de la teleshopping, toate la preturi promotionale negociabile cu agentii de vanzari din 41. Pe langa asta, in timp ce vizionezi produsele, incerci sa iti fac loc in conserva si te straduiesti sa validezi un card care emite un semnal sonor de eroare (again and again and again....), faci si un pic de aerobic ca e indicat dimineata. Nu am priceput niciodata de ce barele de care se presupune ca trebuie sa te agati sunt atat de sus, putina, aerobicul fiind singura explicatie. Ca sa nu creada lumea ca blamez aceasta minune galbena, trebuie spus ca, in zilele si la orele lui buna, atunci cand nu e burdusit, blocat, cu ale lui coarne inghetate sau cu sinele dilatate de caldura, 41 se transforma intr-o mare sala de lectura. Si atunci imi e putin mai drag si uit diminetile de sardina....

Un comentariu:

  1. :) pour les connaisseurs sunt sigura ca suna familiar, dar spre deosebire de restul mijloacelor de transport, minunatul metrou usor este macar relativ scutit de ambuteiaje, desi ratezi placerea de sta blocat in trafic si a te holba la ceilalti cetateni in timp ce-si finalizeaza ritualul de dimineata...

    RăspundețiȘtergere