miercuri, 26 octombrie 2011

Sfarsitul cafelei de dimineata si Epilog-ul aferent

Sa incep simplu si la obiect. Nu sunt fan Vama Veche, dar exista doua melodii care imi plac la nebunie de la ei: “Epilog” si “Vara asta”. Epilogul asta a revenit in forta in mintea mea intr-o dimineata ploioasa de octombrie, cand ma indreptam cu pasi repezi spre chiosc sa imi cumpar drogul de dimineata (la pahar!!!) si strangeam in brate nelipsita carte “de tramvai” ca sa nu o ploua. Asa mergand mi-am amintit cum in ultimii 7 ani, incepand cu ziua cand mi-am cunoscut iubitul pe scarile inghetate ale lui decembrie (citat din poezie proprie) o multime de oameni au incercat sa-mi fure dragostea. Cati au spus ca nu e bine ceea ce facem, ca suntem prea tineri, cati nu au incercat sa imi arate cat de “mai buni”, “mai smecheri”, “mai interesanti” sunt ei, de cati prosti, egoisti nu ne-am impiedicat. Si apoi banii, job-urile, timpul compresat si servit in portii din ce in ce mai mici dragostei, toate au facut cerc si au incercat sa fure cate un pic din iubire. Noroc ca suntem doi balauri din poveste care o pazim.
Ascultati, luati aminte si pretuiti singurul lucru care conteaza. “The rest is silence”(Hamlet, William Shakespeare).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu